fredag 25. september 2009

Den perfekte MeiTai! :)



Jeg har eid og brukt maaange MeiTaier de siste årene, både kjøpte og egenproduserte.
Nå er tulla mi over 2 år, og jeg har fått sydd meg en MT med perfekt stroppevinkel for mine smale skuldre, akkurat passe lang i ryggen og med polstring slik jeg liker den.Også stor romslig hette mot vær og vind, med brede "stropper" så tulla selv kan være med å justere hetta. Fikk sydd den i flyttekaoset i vår, og den har blitt godt brukt, allerede skrukkete før jeg fikk tatt bilde, men pytt pytt.
Likte godt de grønne bladene, stilig gardin fra Freetex :)







2 kommentarer:

Vera sa...

Så nydelig MT!!! Elsker det grønne stoffet! Flink du er!

Circleline sa...

Denne her er NYDELIG, akkurat som Tulla Di & Duses med!
Den er også funksjonell, og har de brede stroppene som ikke var på "kjøpe-MT-er" for ca....(ojsann snart 30 år siden...hehe)
Men tebage atte; Minsten min var en bestemt herremann allerede dengang, så jeg måtte bære ham hele dagen i over 8 mnd. Bare le, men fra han var nyfødt, så skreik han noe gyselig så snart han ikke ble rugget el. vugget på,(& ikke lå vannrett) så det var hengende på magen i ca 4 mnd & på ryggen i langt over 4, men då kunne ein slippe han noe mere.
Det jeg vil frem til er, at hadde jeg hatt denne MeiTaien, så hadde kanskje ikke skuldrene mine verket så infernalsk idag..?
Ta PATENT på den du, jeg er sikker på at mange ville sette STOR pris på både brede skulderstropper og ikke minst den store uværshetta!